Boka starttid

Information om hur du bokar och vilka regler som gäller.

Aktuellt bokningsläge

Här kan du se aktuellt bokningsläge för 18-hålsbanan. Klicka på den tid du vill boka så skickas du vidare till MinGolf.

Du kan också boka din runda direkt på telefon 0455-360505.

Tidsbokningsregler 2023

VID BOKNING
  • Vid bokning av starttid vänligen uppge Golf-ID på samtliga spelare i bollen.
  • Max 3 aktiva bokningar per person.
  • Klubben förbehåller sig rätten att boka ihop 2-bollar till 4-bollar.
  • Byte av spelare kan ske fram till 15 minuter innan bokad starttid.
  • Max-handicap i bollen är 144.

VID ANKOMST
  • Vid ankomst för spel, ankomstregistrera dig via MinGolf eller direkt i klubbens reception. Du måste ha ankomstregistrerat dig innan du slår ut på första tee.

EVENTUELL AVBOKNING
  • Avbokning ska göras senast 2 timmar innan bokad starttid. Det ger möjlighet för andra spelare att boka in sig.
  • Spelare som avbokar senare än 2 timmar innan bokad starttid debiteras en avbokningsavgift på 50 kronor.

”NO SHOW”
  • En spelare som uteblir och inte bokat av sin starttid debiteras en ”No Show”- avgift som kommer att faktureras. Avgiften är 200 kronor för medlem och full gällande greenfee för gästspelare.