Vi vill påminna alla spelare om vikten av att ankomstregistrera sig före spel. Det går enkelt att göra direkt i Min Golf-appen eller i receptionen, och gör att vi kan hålla ordning på startfältet.
Om en spelare inte är ankomstregistrerad kan det uppfattas som No Show eftersom vi inte har någon möjlighet att veta att spelaren faktiskt har kommit till klubben. Tänk därför på att avboka din starttid senast 2 timmar före spel om du inte kan komma.
Vid utebliven avbokning debiteras spelaren med 200 kronor. När starttider inte avbokas påverkar det både andra medlemmar och gäster som gärna hade velat spela, så vi uppskattar att du registrerar din ankomst eller avbokar i tid.