Trummenäs GK är en klubb med blandade aktiviteter för gäster och medlemmar

PADEL

Som medlem i Trummenäs GK har du möjlighet att spela 2 timmar fritt per år, dock inte under veckorna 26-31.

PADEL

Trummenäs restaurang

Varmt välkommen till Trummenäs restaurang. Menyn består av kött- och fiskrätter, pizza, hamburgare och sallader. Ät i restaurangen eller ta med hem. Vi har fullständiga rättigheter.

vår krögare

Ioannis Karantonis som driver Trummenäs restaurang är en känd Karlskronakrögare. Han har också drivit restauranger på andra golfbanor. Restaurangens meny hittar du på Facebook.

Hyra bagskåp

Vi har lediga bagskåp att hyra. Bagskåpen är placerade i huvudbyggnadens källare. Tag med eget lås.

Kontakta receptionen om du är intresserad.

• Litet skåp 500 kr per år
  • Stort skåp 1 000 kr per år

OBS! Du som hyr skåp får själv se till att din golfutrustning är försäkrad. Golfklubben ansvarar inte för stölder. Tänk på att endast golfutrustning får förvaras i ditt bagskåp.