Golfsimulator

Spela över 180 banor från hela världen, träna din golfsving med det mest precisa verktyget på marknaden. Utmana dina kompisar i roliga tävlingar. Simulatorgolf erbjuder något för alla, gammal som ung.

Välkommen att boka tid i vår simulator!

Prisinformation:

Alla våra medlemmar njuter av 50 kr rabatt på nedanstående priser.

Vardagar:

Kl. 06-08: 180 kr
Kl. 09-15, 21-23 (och fredagar kl. 20): 250 kr
Kl. 16-20: 320 kr

Helg:
Kl. 06-08: 180 kr
Kl. 09-16: 320 kr
Kl. 17-23: 250 kr

Spelpotter:

Optimera ditt spelande med våra spelpotter!

Small:
Betala 995 kr och få 1 100 kr speltid.

Medium:
Betala 1 995 kr och få 2 300 kr i speltid.

Large:
Betala 3 995 kr och få 4 700 kr i speltid.

För att köpa spelpotter vänligen ta kontakt med kansli@trummenasgk.se

KOM IGÅNG I GOLFSIMULATORN​

För att boka tid i simulatorn behöver du ladda ner en app som heter Sweetspot, efter det skapar du ett konto och godkänner att ditt golf-id blir kopplat till ditt konto.

Hämta appen direkt till din telefon.

Sweetspot QR

Om du vill boka via webben så gör det här: https://book.sweetspot.io/clubs/trummenas-golfklubb/1202/tee-sheet

När du har skapat ett konto kan du gå in i appen och boka spel i vår simulator. När du bokat din tid och betalt (du betalar med kreditkort i appen) får du ett mail med en kod till dörren. Det är en 4-siffrig kod plus # som ska slås in (xxxx#). Lampan och projektorn tänds när du slår in din kod så det du behöver göra är att röra vid dataskärmen så den går igång.

Det finns en lathund i studion som beskriver steg för steg hur du ska gå tillväga om du känner dig osäker.

FÖRETAGSPAKET

Bjud in ditt företag till en värld av förstklassig golf i vår toppmoderna golfsimulator!

Välj mellan två företagspaket:

Nivå small:
Investera 5 000 kr och ger av spel för samma värde.

Nivå large:
För en investering om 10 000 kr erhåller ni spel värt 12 000 kr.

När ni väljer ett av våra paket öppnar vi ett personligt spelkonto för ert företag. Men fördelarna stannar inte där: Företagets logga får en  plats i vår studio, för att synliggöra ert varumärke inför alla våra besökare.

Fakturering och giltighet:
Spelpotten faktureras enligt överenskommelse och är giltig t.o.m. 31 mars 2024.

Kontakta oss:
För att teckna ett företagspaket eller för mer information, vänligen kontakta Klubbchef Martin Johannisson.

E-post: klubbchef@trummenasgk.se