Träningskortet 2024

Vårt träningskort erbjuder en unik möjlighet att delta i gruppövningar som liknar de hos Wellness Studio, där du får möjligheten att öva tillsammans med vänner och bekanta.

Upplägget är idealiskt för dig som uppskattar gemenskapen i gruppträning och söker ett flexibelt men samtidigt regelbundet träningsprogram från april till september. Det är designat för att passa golfare på alla nivåer, oavsett handicap. Ett utmärkt val för den som kämpar med att komma igång med träningen eller önskar mer variation i sitt träningsprogram.

Vi välkomnar både medlemmar och dig som ännu inte är medlem att ta del av detta erbjudande!

Information om upplägget

• Anmälan är öppen fram till 7 april.
  • Max 60 Träningskort finns tillgängliga.
  • Träning v.17-37 (uppehåll v.27-30).
  • Varje pass är 50 minuter med max 8 personer/pass.
  • Du kommer få träna på alla delar av spelet.
  • Valmöjlighet att träna dagtid, kvällstid eller både och!
  • Antalet pass per vecka kommer anpassas efter antalet sålda träningskort. (50 sålda träningskort ger över 100 pass totalt, fördelat på ca 7 pass/vecka att välja mellan).
  • Ca 40-45% av passen kommer ligga på dagtid vardagar, ca 40-45% kommer ligga på em/kvällstid vardagar och ca 15-20% kommer ligga på helg.

Fördelar med upplägget

• Mycket träning för pengarna.
  • Regelbunden träning vet vi är en viktig nyckel till utveckling, dessutom tränar vi alla delar av spelet.
  • Flexibelt upplägg där du själv väljer när du ska träna och hur ofta.
  • Den sociala vinningen i att träna tillsammans med andra och möjligheten att träffa nya golfkompisar.
  • Du får vägledning i din träning och kontinuerlig uppföljning.

Schema med tider, innehåll och hur man anmäler sig till pass kommer presenteras under v.15.

Bokningsregler

• Du får ha max 3 kommande pass bokade samtidigt.
  • Boka upp till 30 dagar innan passet.
  • Du kan boka in dig på ett pass fram till 24h. innan passet börjar.
  • Minst 3 personer/pass och max 8 personer/pass. (Först till kvarn gäller och vid färre än 3 bokade 24h innan ställs passet in.)
  • Kortet är personligt.
  • Alla pass kommer bokas via app/webben.

Mer info kommer längre fram.

Betala i samband med din anmälan via
Swish till 123 4103 784.
Märk betalningen med”Träningskortet 2024″
  • Träningskortet 2024 2350 kr

Gruppträning mellan april och september.

För ytterligare information, kontakta vår Pro Tobias.