Trummenäs Golfklubb söker assisterande greenkeeper

Trummenäs GK söker en greenkeeper/mekaniker med maskinvana. Du kommer att jobba med den dagliga skötseln av banan men tjänsten kommer även till stor del innebära fokus på underhåll och reparationer av klubbens maskinpark och utrustning. Därför ser vi gärna att du förutom erfarenhet och kunskap inom golfbaneskötsel med även har någon form av mekanikerutbildning. Förutom en 18-hålsbana driver klubben en 9-håls korthålsbana.

Dina arbetsuppgifter:

• Sköta arbetet med grönytorna på banan och kring klubbens hus och träningsområden, tillsammans med övrig personal.
  • Tillsammans med head greenkeeper och övrig personal leverera en bana av hög kvalité och jobba mot uppsatta mål.
  • Underhåll av maskinpark, bevattning och tillhörande utrustning.

Vi söker dig som har följande kvalifikationer:

• Erfarenhet av att skötsel av grönytor.
  • Mekanikerutbildning och/eller erfarenhet av att arbeta med maskiner.
  • Kan arbeta självständigt och i grupp där du bidrar till en god laganda.
  • B-körkort.

Du har arbetslivserfarenhet i liknande befattning och är en person som vill jobba långsiktigt på en etablerad anläggning. Golfintresse och SGA utbildningar GUB och VUB är meriterande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde efter överenskommelse schemalagd arbetstid och helgtjänstgöring.
Urval och intervjuer sker löpande. Skicka din skriftliga ansökan med personligt brev och CV till jobb@trummenasgk.se.
Ytterligare information om tjänsten, kontakta Martin Johannisson, Klubbchef, e-post: klubbchef@trummenasgk.se eller telefon 0455-360507 alternativt Filip Andersson, Head Greenkeeper e-post: bana@trummenasgk.se eller telefon 0455-360506.

Välkommen med din ansökan!
Trummenäs Golfklubb