Golfupplevelse på Trummenäs Golfklubbs range den 13 juni!

En kväll fylld av golfglädje och gemenskap

Vi är glada att meddela att Rangens kväll äger rum tisdagen den 13 juni mellan klockan 16:00 och 19:00. Det är en händelse du inte vill missa!

Under denna speciella kväll kommer vi att erbjuda en rad trevliga aktiviteter. Höjdpunkterna inkluderar en spännande Trackman-tävling, där du kan testa och förbättra din golfsving eller mäta dina avstånd med den senaste tekniken. Utmana andra golfare och se hur din prestation mäter sig mot deras.

Det blir också en uppvisning av årets nyheter från Cobra, en välrenommerad leverantör av golfutrustning. Ta chansen att prova deras senaste klubbor som kan ta ditt spel till nya höjder.

Njut av grillkorvar och umgänge med andra golfare medan härlig musik skapar en härlig atmosfär under kvällen.

Under kvällen kommer det också finnas möjlighet att få enkla swingtips från instruktörer. Ta del av deras värdefulla råd och tekniska insikter för att förbättra din golfteknik på ett enkelt och effektivt sätt.

Vi rekommenderar att du bokar av kvällen i din kalender redan nu. Det är en perfekt möjlighet att träffa andra golfentusiaster, ha roligt och få ut det mesta av din golfupplevelse.